Hårt Träningspass För Mina Ben

Jag känner mig otroligt duktig som håller fast vid att springa minst 5 minuter på löpbandet varje gång jag tränar, och att jag faktiskt gör det med tanke på att springa absolut inte är min grej 🙂 Det visar nog bara hur målmedveten jag är med min träning, att jag verkligen satsar på att bli så stark som möjligt så att jag orkar med min vardag och livets alla resor samt att jag menar allvar med att jag vill tighta till kroppen lite! Ska bli kul om jag märker om någon vecka eller så att jag orkar springa mer än 5 minuter och ständigt ser mina framsteg 🙂 Vårruset är ju snart så kanske ska ha det som mål att orka springa/jogga mig igenom den 5 km långa banan, det hade varit ett fantastistk mål och om jag klarar av det skulle jag vara så glad och så stolt över mig själv. nej jag har bestämt mig, jag ska ha det som mitt mål om jag är ledig när Vårruset är 😀
Körde ett intensivt pass för mina ben efter min powerwalk och löpningen, körde på riktigt hårt vilket kändes när jag promenerade hem till älsklinge sen då jag inte orkade gå snabbt och knappt orkade släpa mig upp för trapporna haha Skönt att känna hur musklerna är helt utpumpande men efter lite squats, sidoutfall och gynstol för utsida lår (bland annat) så är det inte så konstigt att musklerna blir trötta. Lite mage efter det så var passet fulländat 🙂 Grymt jobbat!
20160329_124135-1

20160329_124205-1

20160329_125838-1

/ Emilia

You may also like