Slutspurt Med Träningen

Jag höll nästan på att somna för någon timme sedan på jobbet, så när klockan blev lunchdags kände jag att det var på sin plats att få en energikick inne på gymmet 🙂 Körde faktiskt styrka denna gång, mina triceps och bröst fick sig en liten omgång och jag hann nog med 5 övningar + mage, det är bra jobbat med tanke på att jag inte har så mycket tid under lunchen.
Väl på gymmet så tänkte jag lite på träningen, om jag ska göra en slutspurtsfas innan jag och min älskling reser iväg den 10e september, eller om jag ska fortsätta träna som jag gör nu. Tanken med slutspurtsfasen är då att jag ska försöka få in 2 pass per arbetsdag, 4 gånger i veckan så att jag i alla fall får en vilodag där kroppen kan återhämta sig och ladda om. Planen är då att när jag öppnar på jobbet träna jag på min lunchrast och kanske efter jobbet om jag inte har andra planer eller känner att solen lockar mer ^^ sen när jag stänger på jobbet är planen att träna både på morgonen samt under min lunchrast. Då känns det som att det blir en rejäl slutspurt, med bara 47 dagar kvar tills vi åker så kan jag, om jag ha tur, gjort en liten extra förändring på kroppen 🙂 Jag ska planera upp ett mer specifikt schema med bra tips och hjälpmedel för att få ut det mesta från dessa dagar, ingen diet ska jag börja på då jag redan äter bra utan mer övningar och småknep vill jag ta del av, har ni några bra knep att tipsa om? 🙂
2014-07-24 12.53.13
2014-07-24 12.53.28