55 Squats And Crunches

Nu under lunchen så gick jag till Friskis&Svettis anläggning här i Kista, det ligger väldigt nära jobbet, ca 5 minuters promenad, så det är ett perfekt läge för mig att gå dit och träna om jag känner för det under min rast, så att jag både kan få min styrketräning och konditionsträning. Jag vill så gärna få med båda delarna i min träning så att jag kan bränna en massa kalorier och fett med hjälp av konditionen och bygga upp muskler och tajta till kroppen med hjälp av styrkan, men jag vill liksom inte göra både dom träningsformerna under ett och samma pass. Jag vill helt enkelt inte vara på gymmet i ca 2-3 timmar på en och samma gång, så jag delar istället upp det under dagen istället. Det är så mycket bättre, och roligare. Men jag körde som sagt en 35 minuter lång powerwalk och avslutade passet med dag 2 av min 30 dagars challenge, så jag körde 55 stycken squats och 55 stycken sit-ups. Igår så påbörjade jag min challenge och körde 50 stycken av varje övning, och imorgon så ökar jag det ytterligare med 5 stycken repetitioner. Oj vad trött jag kommer bli, jag orkade knappt mina 55 squats idag, men tänk på resultatet Emilia, det här kommer du klara!

Motivation! Jag vill se ut som denna snygga tjejen på bilden. så vill jag helt klart se ut, så det är bara att kämpa Emilia, Kämpa. Hon har också varit en nybörjare en gång och hon har också varit där du är idag, alla kan nå det resultatet bara man kämpar.

Så Nu Kör Vi!!

Image